uvođenje e-Račun

Uvođenje eRačuna u poslovanje

by

Institut za ePoslovanje razvio je konzultantski program za uvođenje i primjenu eRačuna u svakodnevnom poslovanju. U sklopu konzultantskog programa, IeP provodi edukacijsku radionicu koja se sastoji od teoretskog i praktičnog dijela.

Zašto uvesti eRačun već danas?
eRačun omogućuje poduzećima da automatiziraju procese obrade računa: od izrade, dostave do knjiženja i pohrane dokumenata. Kao rezultat takve automatizacije radnog procesa, kupci, dobavljači i menadžment u cijelosti prepoznaje i druge benefite koji se reflektiraju u brojnim drugim područjima poslovanja. Osim ušteda na tonerima, pisačima i pošti, automatizacija poslovnih procesa eliminira nekorisni ljudski rad, omogućivši zaposlenicima da efektivno rade posao koji ih više zadovoljava, što u konačnici povećava zadovoljstvo i radnika i menadžmenta.

Ključni benefiti eRačuna

Za kupce:
Smanjenje troškova
Povećanje točnosti
Povećanje produktivnosti
Brži ciklus obrade i naplate
Eliminacija nekorisnog rada
Poboljšan proces usklađivanja
Bolje upravljanje novcem
Smanjena mogućnost prijevara, duplih računa i kamata zbog kašnjenja s plaćanjem
Lakše rješavanje sporova
Bolji odnos s dobavljačima

Za dobavljače:
Brža naplata
Smanjenje troškova
Manji broj odbijenih računa
Povećanje produktivnosti
Poboljšan proces usklađivanja
Poboljšani odnosi s klijentima
Poboljšano upravljanje novcem

Za menadžere:
Veća preglednost radnog procesa
Optimizacija radnog kapitala
Poboljšanje usklađenosti
Poboljšanje odnosa s kupcima/dobavljačima
Poboljšana optimizacija IT sustava
Podrška zelenim inicijativama

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.


Kontaktirajte nas
Polja označena sa * su obavezna
×
Prijavite se za newsletter!

×